miércoles, 5 de mayo de 2010

Un bes de bona nit



Ella sols volia vorer
La seua imatge dins del meu cap
I quina imatge ella projectava
Tulipa desfullat opi d'Alacant

Els seus ulls buscaven a la meua mirada
El desig incandescent per la seua pell
La bohèmia paraula del cantant que escoltava
El tacte intangible de la meua veu

Un bes de bona nit accidentat
De camí a la galta als meus llavis para
Mai un bes de bona nit ha estat tan llarg
Mai la passió desinhibida tan controla

19 anys de temptadora fogositat
Mes enllà dels meus llavis busca el paladar
Que assaboria el plaer carnal
D'una joventut que a mi ja se m’ha passat

Després de tot això ja res més passa
Distància gèlida als llits separats
Al matí un adéu cordial
Sols volia vorer la seua imatge dins del meu cap.

1 comentario:

  1. Podríeu enviar-me la lletra del tema dels dos obrers a l'obra amb el sac de portland. Us la vaig escoltar dissabte... i com que, crec, no està editada... si és possible m'agradaria tenir-ne la lletra.

    Podeu contestar-me en aquest perfil... Gràcies.

    ResponderEliminar