jueves, 13 de mayo de 2010

Noves llums



Noves llums s'encenen en la foscor

Noves emocions sacsejaran el meu cor

No em perdré en la desesperació

Eixiré més fort d'aquesta situació



Haure d’acceptar el punt en què estic

Sense saber on vaig, sort de saber d'on vinc

On em portaran els diferents camins

Qui sap si tu el recorreràs amb mi



El sostre em cau al damunt

Mire el rellotge no passen els minuts

El futur és com una serp

Que s’enrosca ofegant el present



Mes enllà del dubte et trobaré

Qui sap si ja ens coneguem d'un altre moment

Al cap i a la fi açò és un molinet

Que roda i dóna voltes a lloure del vent



Passe el que passe no em detindré

Tiraré endavant, arrere sols miraré

Per recordar tots els bons moments

Els roïns no els oblidaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario