viernes, 22 de enero de 2010

Una vegada més





Una vegada més partiràs del meu costat
Una vegada més te n'aniràs
Una vegada més la llum dels meus ulls
Desapareixeria al mateix temps que tu

Tan enamorat estic de la llibertat
Que estic enamorat de tu
Tant és ulls verds com marrons emboirats
Tant és somrients com plorant

Sempre la mateixa independència
Sempre la mateixa llibertat

Un nou vol ara agafaràs
Per anar on hagis d'anar
Potser de retorn a la teua llar
O per un temps determinat

La qüestió és que un nou adéu
Hauré de donar
Bé a l'aeroport bé a l’andana del tren que se t’emportarà
Un nou comiat hauré de suportar
Perquè estaré enamorat de la llibertat


Ja no queda màgia als meus contes infantils
És el primer que es perd quan deixem de ser petits
Ja no crec en les fades en les que creuen els xiquets
Ja no crec en l’amor etern


Quin verí són els amors que viure m’ha tocat
Esperar en la distància tornar-la a besar
Controlar els cels corruptes i incoherents
Que em desperten a mitjanit sense poder fer res

Estimar t’estime però per quant de temps
La distància acaba fent por a l’amor més valent

1 comentario:

  1. Yeee fa bemoll... ja saps q aquest tema mola molt no?
    Lletra: molt xula.
    Música: bonito i sencillo i llena tu bolsillo.
    Açó és un hit...

    ResponderEliminar