viernes, 22 de enero de 2010

Deixa'm anar





Ja hem perdut per no saber abandonar
No guanyarem per continuar
A l'amor no el pots forçar
No morirem per clavar-nos un punyal

Ja fa temps que açò no va
Hem fet lo impossible per tirar endavant
Però els meus guerrers ja estan cansats
La muralla s'ha fet massa gran

Digues-me adéu que jo ja me'n vaig
Ja estic fart açò s'ha d'acabar
Tant de temps esperant el final
Quan més ho allarguem més mal ens farà

Quantes llàgrimes que no calia soltar
Quant de patiment haguérem pogut evitar
Pero sols som dos covards
Que als ulls no ens podem dir la veritat

Digues-me adéu i deixa'm anar
Busca un altre camí a la felicitat
No ens devem res tot ens ho hem donat
hem de començar a mirar més enllà

Digues-me adéu que jo ja me'n vaig
Ja estic fart açò s'ha d'acabar
Tant de temps esperant el final
Quan més ho allarguem més mal ens farà

Disme adeu i deixam anar

No hay comentarios:

Publicar un comentario